Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Blogovision 2012 - Τα καλύτερα άλμπουμς για το 2012



Μάλιστα Νο 1. Γράφω νέο ποστ. Δεν το πιστεύω ούτε εγώ ο ίδιος. Έχουν αλλάξει και τόσα πολλά στον blogger, που έκανα και λίγη ώρα για να ξαναμάθω τα κουμπιά. Το αστείο είναι ότι τώρα που το ξανακοιτάω, υπάρχουν μερικοί που μπαίνουν καθημερινά στο muz!cOn εδώ και ένα χρόνο που δεν έχω γράψει ούτε τελεία. Προσωπική δέσμευση: αυτοί οι λίγοι που μπαίνουν έχουν κερασμένη μπύρα αν με γνωρίζουν. Αλήθεια λέω. 
Μάλιστα Νο 2. Το αμέσως προηγούμενο ποστ αφορά την blogovision του 2011. Αυτό το ποστ όπως κατάλαβες αφορά την blogovision 2012. Ζητώ ταπεινά συγνώμη από τον gone4sure και τα παιδιά που σκίζονται για να βγάζουν τις βαθμολογίες, όμως ένεκα πολλών απανωτών ταξιδιών δεν ήμουν ούτε καv σε θέση να σκεφτώ ιεραρχήσεις και άλμπουμ. Το έκανα μια μέρα, μου βγήκαν 38. Τρόμαξα, το άφησα. Το ξανάπιασα σήμερα. Έβγαλα 20, πέταξα 18. Δεν το ξανασκέφτομαι, εδώ καταλήγω. Είμαι σίγουρος πως όσο γράφω, τόσο μετανιώνω ήδη για μερικές επιλογές. Ότι και να γίνει πάντως -ακόμα δλδ κι αν δε μετρήσουν εν τέλει στην τελική βαθμολογία- εγώ θα βγάζω όσο μπορώ το άλμπουμ της ημέρας και σήμερα απλά θα ανεβάσω τα χρωστούμενα. 
Μάλιστα Νο 3. Καμία διάθεση. Καμία απολύτως όμως. Ούτε καν ψυχαναγκαστικό δε μπορώ να το πω φέτος. Γενικά, μέτρια μία ακόμη χρονιά. Φέτος μετά από χρόνια, είναι ίσως η χρονιά που άκουγα περισσότερο τα άλμπουμς από προηγούμενες χρονιές παρά του 2012. 
Μάλιστα Νο 4. Αυτά. Καμία διάθεση όμως λέμε. 

Εδώ βλέπεις τι ψηφίζει ο κόσμος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: