Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

#14 Iron & Wine - Kiss Each Other Clean


Ο Samuel Beam είναι από εκείνες τις λίγες περιπτώσεις solo καλλιτεχνών που έτυχε να γνωρίσω από το πρώτο τους άλμπουμ. Ειδικά στο δέυτερό του "Our endless numbered days" τον λάτρεψα τον γενειοφόρο κιθαρωδό και για έναν ακόμη λόγο: τότε ήταν που άρχισα να πρωτοκάνω τα πρώτα μου βήματα ως εκκολαπτόμενος ροκ-σταρ (μόλις είχα αρχίσει να γρατζουνάω δλδ 3 συγχορδίες στη σειρά στην κιθάρα). Το "On your wings" ήταν το πρώτο νομίζω τραγούδι το οποίο το έβγαλα ΜΟΝΟΣ μου περικαλώ, χωρίς ταμπλατούρες, μόνο ακούγοντάς το. Ναι, το ξέρω: είμαι τεράστιος. Είμαι όμως και μετριόφρων και δε θέλω να μου το λέτε πάνω από μια φορά την ημέρα.
Ολόκληρος πρόλογος χωρίς να έχω πει τίποτα για το "Kiss Each Other Clean". Καλά πάμε. Ωραία τα πρώτα 9 τραγούδια του δίσκου, στο ύφος του Iron&Wine που γνωρίζουμε και μας αρέσει. Όμως... εδώ μέσα θα βρεις το καλυτερότερο εκπληκτικοφανταστικότερο τραγούδι που γράφτηκε ποτέ. Ναι, έτσι απλά και ξάστερα. Πρέπει να το έχω ακούσει πάνω από 65,892 φορές υπολογίζοντας πρόχειρα. Ποιο είναι? όοοοοχι, δε στο λέω, θα πρέπει να το ακούσεις παρακάτω. Αν κάνεις τη μαλακία και πατήσεις το fast forward θα βγει μέσα από την οθόνη ο Freddie και θα σου ξεσκίσει τα άντερα σε μικρά κομματάκια τα οποία θα σου τα δώσει μετά να τα φας. Χωρίς πίεση...



Ως τώρα:
14. Iron & Wine - Kiss Each Other Clean
15. Mogwai - Hardcore will never die, but you will
16. Cults - Cults
17. Kasabian - Velociraptor!
18. Black Lips - Arabia Mountain
19. Wilco - The Whole Love
20. R.E.M. - Collapse Into Now

Υ.Γ. Ναι, καλά κατάλαβες: η blogovision του 2011 ξεκίνησε. Δες ΕΔΩ τι ψηφίζεται

Δεν υπάρχουν σχόλια: