Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Firewater & Hot Chip @ Principal (+photos)

Έτσι από περιέργεια, πρόσεξα ότι στο facebook αυτοί που είπαν ότι θα παρευρεθούν στο Principal για το χθεσινό διπλό live των Firewater και Hot Chip ήταν 297. Από αυτούς ήξερα τουλάχιστον τους 30. Πόσοι τελικά παρευρέθηκαν? Χμ.. δείτε στις -πολύ κακές είναι η αλήθεια- φωτό. Δε θέλω καν να φανταστώ πόσοι θα πήγαιναν αν οι συναυλίες γίνονταν ξεχωριστά, όπως αρχικά είχαν προγραμματιστεί.

Δεν με επηρέασε ιδιαίτερα όμως. Ο κύριος λόγος που πήγα χθες ήταν οι Firewater και εγώ, μαζί με τους υπόλοιπους 150, καραγούσταρα. Λίκνιζα το θεσπέσιο κορμί μου σχεδόν όλη την ώρα υπό τους ήχους του Tod και της παρέας του. Το καλό είναι ότι ούτε οι ίδιοι επηρεάστηκαν ιδιαίτερα από τον λίγο κόσμο και μας έδωσαν ένα σούπερ live. Έπαιξαν 1 ώρα και 20' λεπτά περίπου, λίγο λιγότερο από το κανονικό τους σετ, καθώς έπρεπε μετά να βγουν και οι Hot Chip. Καλύτερη στιγμή αναμφίβολα ήταν όταν έπαιξαν το 'this is my life' στο κλείσιμο, αλλά δεν πήγαν πίσω και τα 'hey clown', '6:45' και 'electric city'.

Hot Chip. Not my cup of tea. Ξέρετε: εκείνο το electro-pop συγκρότημα με τους γκέι-nerds. Ε, λοιπόν ήταν πολύ καλοί για γκέι-nerds. Σίγουρα πολύ καλύτεροι απ' ότι περίμενα. Μπορεί να μην άκουσα το μοναδικό τους τραγούδι που μου αρέσει και μάλιστα ψιλοπαίζω και στο postradio ('Touch too much'), αλλά δεν ένιωσα και πολλές ενοχές που ψιλοκουνούσα τον αστράγαλό μου με το ρυθμό. Ο κόσμος στους Hot Chip ήταν ελάχιστα περισσότερος (+20 άτομα), όμως κατά περίεργο για μένα λόγο, χόρευε επίσης ασταμάτητα. Πάντως όσοι θα πάτε απόψε να τους δείτε στο Synch, θα περάσετε ακόμα καλύτερα. Οι Hot Chip είναι ότι πρέπει για synchoσυγκρότημα.


All 'n' all, χθες πέρασα ένα πολύ ευχάριστο βράδυ μεταξύ συγγενών και φίλων και μετά από καιρό πήγα σε live (firewater) που πραγματικά γούσταρα ΚΑΙ μουσική ΚΑΙ χορό. Και εις άλλα με υγεία και λιακάδα (βλ. Rock Werchter).

Υ.Γ. Κουίζ: σε ποιον ανήκει το "ροξάκι" στην τέταρτη φωτό (εμφανίζεται επίσης και στην αμέσως επόμενη τέρμα αριστερά)?? Ο νικητής κερδίζει 2 λεπτά καθαρού 'αέρα' στο επόμενο known pleasures, στην εκπομπή μου δλδ στον postradio.

3 σχόλια:

mercury είπε...

στον κουτσαρη

kostasK είπε...

τα 2 λεπτά είναι δικά σου! :))

mercury είπε...

θέλω να μου πεις λεπτομέρειες για το έπαθλο μου, περιμένω