Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

Best of 00's: No 15

Sufjan Stevens - Illinois

File:Illinois-stevens.jpg

Το "Illinoise" δεν είναι άλμπουμ. Είναι ένα βανάκι, μάλλον ένα παλιό σαραβαλάκι VW που για να κυλήσει χρειάζεται οπωσδήποτε κατηφόρα. Το 2005 ανέβηκα σ'αυτό το βανάκι και έκανα το καλύτερο roadtrip της ζωής μου, χωρίς μάλιστα να φύγω από το σπίτι μου. Ο Stevens με γύρισε σε όλες τις γωνιές της πολιτείας του Illinois και μου γνώρισε απίστευτους ανθρώπους. Από τον Σούπερμαν μέχρι έναν σειριακό δολοφόνο που ντυνόταν ως κλόουν. Στο δρόμο μου διηγιόταν φοβερές ιστορίες ζωής, φιλίας, θανάτου, λαθών και πραγματικής ελευθερίας. Απλά μοναδικό.




ΕΔΩ η συγκεντρωτική λίστα των 85 Ελλήνων bloggers

2 σχόλια:

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

Δισκάρα! Θα το ψηφίσω κι εγώ αλλά αργότερα...

kostasK είπε...

Τώρα μόλις ξανακοιτούσα τη λίστα με τα υπόλοιπα Μιχάλη και το έχω μετανιώσει ήδη που δεν το έβαλα ψηλότερα. Αυτά έχουν όμως οι γρήγορες λίστες.