Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

'Bad Timing' αλλά και 'Nothing really ends'


Το αγαπημένο τραγούδι 'bad timing' από τους επίσης αγαπημένους Deus μπορεί πολύ άνετα να περιγράψει τη ζωή μου τα τελευταία 8 περίπου χρόνια. Είναι το τραγούδι με το οποίο ανοίγει το 'Pocket Revolution'. Αυτό που μου τη σπάει όμως ακόμη περισσότερο είναι ότι σχεδόν κάθε φορά συνοδεύεται από το επίσης αγαπημένο και στοιχειωμένο 'Nothing Really Ends' με το οποίο κλείνει το ίδιο άλμπουμ.






Υ.Γ.1) Γαμημένε Μέρφυ

Υ.Γ.2) Μουνί το έχω κάνει το blog. Επόμενος guest-star blogger θα είναι η Oprah

10 σχόλια:

mercury είπε...

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΕΡΕ ΤΗΝ ΤΑΤΙΑΝΑ.ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΕΓΧΩΡΙΟ ΠΡΟΙΟΝ

kostasK είπε...

Ααα, σε παρακαλώ πολύ. Η Τατιάνα πλέον είναι πολύ υπεράνω, ακόμα και από την Όπρα. Σιγά μην δεχθεί να έρθει.

ΠανωςΚ είπε...

Καλά, για να "σηκώσω" λίγο το επίπεδο, εγώ θα αντιπροτείνω το μότο του Six Feet Under: everything ends.

kostasK είπε...

Εμ, 6 πόδια κάτω από τη γη είναι, τί περιμένεις να ΣΕ πει? :))

Παπάρια αξά, αυτό δεν το βλέπω να τελειώνει ποτές

Ανώνυμος είπε...

pare 2 prozak na teleiwnoume...

kostasK είπε...

Όλο λόγια είσαι κι από πράξεις ...νιετ!

mercury είπε...

ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΥΤΙ!
http://ladygossip.yooblog.gr/files/2009/01/angel.jpg

kostasK είπε...

τί κουτί? προφυλακτικά? :))

Ανώνυμος είπε...

Πως μιλας ετσι ρε...Μαζεψου!

kostasK είπε...

Είμαι Ανθιμό-στομος ο Μπούστης! Χαιρετίσματα στη δοξασμένη Γκατζολία ρε Βου!!