Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2008

Sick of December (Volume 2)

Τί σου είναι όμως οι συμπτώσεις ε?

Σήμερα πέτυχα αρκετές. Σε πρόσφατο ποστ του Ίνδικτου, άφησα ένα σχόλιο με το "us and them" από τους LCD Soundsystem. Το τραγούδει είναι από το πολύ καλό περσινό "Sound of Silver", το οποίο ήταν μάλιστα και στο περσινό μου top 11.

Όπως πάντα τέτοιες μέρες, αναγκάζομαι να βγαίνω έξω (yep, έχω πρόβλημα με πολλούς μπούφους μαζεμένους σε ένα μέρος) και μάλιστα σε μαγαζιά που δεν πάω μία. Και ύστερα θυμήθηκα ότι -βέβαια!- είναι Χριστούγεννα. Δείτε τί έγραφα πέρσυ.

Στις 28 Δεκεμβρίου έρχονται για 1235ή φορά οι Puressence στη Θεσσαλονίκη (Μύλο νομίζω). Δείτε τί έγραφα πέρσυ.

Θεέ μου!! It's the groundhog day all over and over again!


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

exo to proto toys album..
alla an pao se synaylia tous tha einai san na troo bamies me oreksi
xronia polla man

kostasK είπε...

μα γιατί? οι μπάμιες μια χαρά είναι! :))

χρόνια πολλά και σε σένα και σε όλη την οικογένεια kapetank!

Ανώνυμος είπε...

Μου΄χει λειψει να διαβαζω τη γκρινια σου γαμω τα ΕΣ!!!

kostasK είπε...

Που σαι ρε bou??!?!?!!!!!

muz!cOn misses bou!

Τί λέει η ακριτική γκατζολία? τα περνάμε beautiful?

Τί κι αν μπήκε νέο έτος? 2008+1 λόγοι για να γκρινιάζω! :))

Να μου κρατάς ζεστά τα κρεβάτια....σου ρχομαι σε λίγο