Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

Οι REM στην Αθήνα (?)


Κρατάω μικρό καλάθι, γιατί φέτος ήταν πολλά τα κεράσια που δεν έφαγα, όμως σύμφωνα με τον Κανελλόπουλο από το Other Side οι REM θα παίξουν στην Αθήνα στις 5 Οκτωβρίου! Και επίσης λέει ότι θα είναι μαζί με άλλα ξένα και ελληνικά συγκροτήματα και ότι το live θα είναι δωρεάν(!).

Σχεδίαζα ταξίδι στο εξωτερικό για να πάω να τους δω, τώρα μου αλλάζουν τα σχέδια! Κατάλαβες φίλε μου....

Βέβαια, το γεγονός ότι θα είναι δωρεάν (ακόμη δεν το γεννήσαμε...) με ξενερώνει λιγουλάκι γιατί θα μαζευτεί η γνωστή κακόφημη παρέα της Σάρας, της Μάρας και το κακού συναπαντήματος. Τεσπα, μη τα θέλουμε κι όλα δικά μας, μακάρι να ισχύσει η φήμη και θα περάσουμε ένα σ/κ μούρλια! Θυμίζω ότι μια μέρα πριν θα εμφανιστούν οι M83 στο Gagarin.

Εν αναμονή...

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χμ.. φήμες λένε ότι θα ναι και καλά δωράκι του νεοσύστατου mtv greece..
όλα γύρω απ'την Αθήνα..

kostasK είπε...

αχά...εξού και το δωρεάν της όλης υπόθεσης.
Όλα γύρω από την Αθήνα? Μπα...μάλλον όλα μέσα στην Αθήνα.

Anyway... δε μπορώ να πω ότι με χαλάει

scarface είπε...

θέλω να έρθουν οι Rem και ελπίζω να έχει εισητήριο γιατί έχω τσακωθεί και με τη Σάρρα αλλά και με τη Μάρα. Μόνο με το κακό συναπάντημα διατηρώ κάποιες τυπικές σχέσεις.

kostasK είπε...

Καλά ε? Αυτή η Σάρρα όμως ρε αδερφάκι μου δεν παίζεται λέμε!

Κι εγώ το ελπίζω σημαδεμένε :)

Ανώνυμος είπε...

Μη δω κανέναν σας στο τζαμπε λάιβ των REM στην Αθήνα, γιατί μαύρο φίδι που σας έφαγε.
Και λίγα για λογια τις φίλες μου, τη Σάρα και τη Μαρα.

kostasK είπε...

Ωχχχ, μας βρήκε από τώρα....

River Phoenix είπε...

Βλέπω ήδη έτρεξε όλος ο καλός ο κόσμος...

Καλά ρε Κώστα, διαδίδεις το viral marketing του MTV? πόσα παίρνεις για να συμμετέχουμε και εμείς μπας και βγαλουμε το πρώτο μας ευρώ από το blog..

(από τη διαφήμιση των M83 πάντως δεν σε κόβω να βγάζεις πολλά..)

kostasK είπε...

:))

Αλήθεια ιδέα δεν είχα!! (όμως κάπως έπρεπε να πληρώσω και το καινούριο πορσικό...χεχεχε)

Ούτε ..83 σεντς δεν πρόκειται να πάρω! Εμ...

cosmic dancer είπε...

δωρεάν...ύποπτο μου ακούγεται...μην τσιμπάτε ρεεεεε!!!!!!τα πρακτόρια του έντεχνου μηχανισμού της ιμπεριαλιστικής μαζοποίησης που λέγεται MTV μας ζαχαρώνουν το χάπι με REM.RESIST MY FRIENDS.να πάει η Σάρα η Μάρα και το κακό συναπάντημα που είναι εξ ορισμού η μαζοποίηση η ίδια. :P:P:P:P:P

kostasK είπε...

cosmic dancer δεν έχεις και πολύ άδικο. Θα πάω μεν, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα ξενερώσω με τον τζαμπαντάν κόσμο. Σε REM συναυλία δύσκολα αντιστέκομαι.

UPDATE: Ακούγεται ότι μαζί τους θα είναι και οι Kaiser Chiefs και η...........Παπαρίζου!!

Εεε το Ελενάκι δεν είναι από μόνο του καλός λόγος να κατεβείς?? Τί REM και Chiefs τώρα...:))

cosmic dancer είπε...

Respect στην εθνική ηρωίδα Παπαρίζου!Σκατά στα τοπ μόντελς!(ξέφυγα ε; :P:P)

kostasK είπε...

:D

Διόλου κοσμική χορεύτριά μου!

Μπάι δε γουέι....καλωςήρθες!

cosmic dancer είπε...

ευχαριστώ σας καλώς σας ηύρα καλώς εσμίξαμαν καλή αντάμωση!