Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Τον Ιούλιο οι νέοι Primal Scream

Ένα από τα συγκροτήματα που στιγμάτισαν όσο λίγοι τα nineties βγάζει καινούριο δίσκο 2 περίπου χρόνια μετά το "Riot City Blues". Πρόκειται βεβαίως για το "Beautiful Future" των Primal Scream, το οποίο θα κυκλοφορήσει στα αγγλικά δισκοπωλεία στις 21 Ιουλίου - στην Ελλάδα λίγο αργότερα. Έχει ήδη ανακοινωθεί ότι στο τραγούδι 'I Love To Hurt (You Love To Be Hurt)' ο Bobby Gillespie θα συνοδεύεται από την τραγουδίστρια των CSS, ενώ το πρώτο single του άλμπουμ θα είναι το 'Can't go Back'.
Εδώ ακούμε ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια από τους prmlscrm, το 'Movin' on up'.

5 σχόλια:

indictos είπε...

Τεράστια μπάντα.
Θεωρώ το Screamadelica από τα καλύτερα και επιδραστικότερα albums, ever

kostasK είπε...

Έτσι είναι Ίντι.
Επίσης τους θεωρώ μεγάλους μάγκες, γιατί πάντα έγραφαν ότι γούσταραν: από ηλεκτρονική μέχρι rock 'n' roll. Και το θέμα είναι το έκαναν εξίσου καλά.
Παραμένει ακόμα μεγάλος πόθος μου να τους δω live.

ΠανωςΚ είπε...

Ας μου επιτραπεί να ελπίζω ότι ο νέος τους δίσκος δεν θα είναι σαν το Ράιοτ Σιτι Μπλουζ, γιατί δεν θα τ' αντέξω.
Το μουβιγκ ον απ, κομματάρα, με αυτό τους έμαθα.

kostasK είπε...

Κρίνοντας από την έως τώρα πορεία τους, το μόνο που είμαι σίγουρος είναι ότι ο κάθε νέος δίσκος των PS δεν είναι ίδιος με τον αμέσως προηγούμενο.Μπορεί να είναι καλύτερος, ή χειρότερος, όμως είναι σίγουρα διαφορετικός...

scarface είπε...

PRIMAL SCREAM, τι μου θύμισες τώρα ρε Κώστα?